wtorek, 14 czerwca 2011

Nowa koleżanka !

Wczoraj(poniedziałek) Ela zabrała mnie na spacerek.Oczywiście poszłyśmy na Promenade ,moje ukochane miejsce !Niespodzianką okazało się ,że na dole przy klatce czekały cztery przyjaciółki Eli z siedmiotygodniowym szczeniaczkiem ! Wszyscy wyruszyliśmy na Promenade.Mały piesek cały czas mnie zaczepiał,to podgryzając ucho ,to gryząc ogon.Nie było to denerwujące ,bo przecież szczeniaczek chciał się bawić ;))Okazało się ,że mały piesek ma na imię Zula .(Czyż nie piękne imię ,prawda?)Od razu polubiłam Zulę nie okazując tego w jakiś szczególny sposób .Potem nawet zaczęłam się z malutkim pieskiem bawić .! Zdjęcia dodam kiedy indziej ...Zula jest mieszańcem ,wziętym ze schroniska w Katowicach.Nie urośnie duża ,więc fajnie będzie się z nią bawić i mnie nie przygniecie !Ela była ze mnie taka dumna !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz