poniedziałek, 20 czerwca 2011

Nietypowy spacer !



W sobotę byłam na dziwnym spacerze.Zamiast na Promenadę poszłyśmy z Elą i jej przyjaciółkami na boisko jakiejś szkoły .Mimo wszystko bardzo mi się podobało,bo latałam za piłeczką ,a one grały swoją piłką .Co najlepsze dokonałam przełomu . Ela,Ola ,Gardzia i Sandra siedziały na stole ping-pongowym i odbijały piłkę .Ja poczułam się smutno ,bo stałam sama na ziemi,a Ela mówiła ,że mnie nie weźmie do góry ,bo uderzy mnie piłka !! Stół był za wysoki żeby wskoczyć ,ale postanowiłam udowodnić wszystkim zebranym ,że jamniki też potrafią wysoko skakać .Jednym sprawnym skokiem znalazłam się na stole.Wszyscy wyrazili ogromne zaskoczenie . A Ela pogłaskała mnie i ucałowała .Byli ze mnie dumni !!!Pierwszy raz wskoczyłam tak wysoko .Potem jeszcze się ze mną pobawiły i poszłyśmy do domu .Mam zdjęcia z tego spaceru ,ale nie na stole ping-pongowym.Oto one :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz