poniedziałek, 28 maja 2012

Zaległe i nieciekawe, ale jest ! ; p

Nie gniewajcie się na mnie za to, że mnie tak długo nie było, ale po prostu nie mam czasu. Tylko dlatego, że trenuję judo i Bajeczka troszeczkę zaniedbana. Oczywiście chodzimy na spacerki itd. , tyle że nie tak często. Bajka jak to Księżniczka ... Kilka tygodni temu byliśmy z Bajcią u mojej babci w Chorzowie i wyjazd się udał mimo brzydkiej pogody. Byliśmy na spacerku, spacerowaliśmy po mieście i czas upłynął w miłej atmosferze. Nie zamęczam tekstem i dodaję parę fotek ; p Aa ! Bym zapomniała : zmieniłam tło i nie wiem czy jest dobrze . Co wy o tym sądzicie ? Pozdrawiam i czekam na komentarze ! Oczywiście się odwdzięczę ; *
PS: Myślałam nad stworzeniem bloga mojego i Bajki, czyli nie tylko jej przeżycia, ale i moje .. ale jednak się rozmyśliłam, bo niby kto by miał tam zaglądać  ! Przeglądnęłam takie blogi 'od ludzi' i raczej nie są popularne, ani odwiedzane za często ... ale to tak na marginesie. .



 

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, a nowe tło b.ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne tło, śliczne zdjęcia. Masz fajną opaskę, w moich ulubionych kolorach-zielony, żółty, czerwony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłyście :D Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to tło sie troszeczke niepodoba za ciemne...
    ale nawet fajne.A no i fajne zdjęcia.Mi szczerze mówiąc niepodobają się blog o życiu psa i innego człowieka...wole te psie ;]
    Zapraszam na notke :].
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, wspaniały piesek, ciekawa notka.
    Fajny blog. i to tło ;p
    Zapraszamy do nas....jak sie dodasz do obserwatorów, i wkleisz do swojego bloga banner mojego bloga który znajduje sie na samym dole mojego bloga, czekają Cię wieczne komentarze!
    mój:
    http://emil-knl-dolar-prk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa.. faktycznie ;) Podobna jest Twoja Bajeczka do Sonii ;)
    Śliczne zdjęcia ;]
    Ciekawie tu u was ;)

    PS. A co do nagłówka... Pewnie oczywiście , że zrobię, szybko zrobię i gotowe ;) A masz GG ? To będzie nam łatwiej, lepiej i szybciej się dogadamy ;)

    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki blog to mógłby być całkiem fajny pomysł! Tylko Wasz wspólny ; )
    Dziękuję za miły komentarz! Tło cudne. Oczywiście obserwujemy i pozdrawiamy! ; *

    OdpowiedzUsuń